خانه » راز موفقیت رایان رینولدز

راز موفقیت رایان رینولدز

رایان رینولدز به‌رغم شخصیت‌های خنده‌دار و طعنه‌آمیز که اغلب روی پرده بازی می‌کند، به یکی از خوب‌ترین بازیگران هالیوود شهرت دارد – و این در موفقیت او نقش داشته است.

بازی او در نقش ضدقهرمان عاقلانه در «ددپول»، فیلم پرفروش مارول در سال ۲۰۱۶، او را وارد فهرست A هالیوود کرد.  رینولدز علاوه بر بازیگری، تهیه کننده، فیلمنامه‌نویس و کارآفرین است و برندهایی مانند Aviation American Gin، Mint Mobile و Maximum Effort، یک شرکت تولید فیلم و آژانس بازاریابی دیجیتال را می‌سازد.  فوربس دارایی خالص او را ۷۱.۵ میلیون دلار تخمین زده است.  

رینولدز دستاوردهای خود را مدیون یک مهارت مهم می‌داند: حل تعارض.  

این بازیگر کانادایی، ۴۵ ساله، روز پنجشنبه در کنفرانس Indeed FutureWorks ۲۰۲۲، نحوه کار کردن با شخصیت‌های مختلف و رهبری با مهربانی را به اشتراک گذاشت.

او گفت: «ما در جهانی زندگی می‌کنیم که به طور فزاینده‌ای بازی‌سازی می‌شود، و من فکر می‌کنم که ما غریزه‌ای برای پیروزی، له کردن و کشتن داریم.  اما اگر بتوانید این غریزه را برای یک ثانیه رها یا خلع سلاح کنید و به جای آن به دنبال یادگیری در مورد کسی باشید، این به عنوان یک ویژگی رهبری برای من، به معنای واقعی کلمه همه جنبه‌های زندگی من را تغییر داده است.

رینولدز گفت که به جای تمرکز بر تلاش برای برنده شدن در یک بحث یا «کتک زدن کسی» که با آن مخالف است، تلاش می‌کند با گوش دادن فعالانه و تأیید احساسات طرف مقابل، همدلی کند و آنچه را که طرف مقابل می‌گوید تأیید کند – سپس، ناگهان، «آن‌ها یک متحد، حتی اگر در لحظه اتفاق نیفتد.»  

رینولدز توضیح داد که دلیل اینکه این استراتژی بسیار مؤثر است ساده است: ”شما نمی‌توانید مشکلات را با افراد دیگر حل کنید مگر اینکه آن‌ها را درک کنید. ” 

حل تعارض مهارتی است که رینولدز در دهه ۲۰ خود در یک کارگاه مهارت‌سازی که از روی هوس ثبت‌نام کرده بود، به دست آورد.  او به یاد می‌آورد: «من کمی گم شده بودم، کمی عصبانی بودم.  می‌خواستم بهتر شوم… و انتظارش را نداشتم، اما واقعاً زندگی من را تغییر داد.»  

تسلط بر هنر حل تعارض همچنین به رینولدز کمک کرده است که ارتباط موثرتری داشته باشد و روابط سالم‌تر و سازنده‌تری را هم در محل کار و هم در زندگی شخصی خود ایجاد کند.  او گفت: «این کاملاً به معنای واقعی کلمه همه روابط را در زندگی من تغییر داد و مسیر حرفه و تجارت من را تغییر داد.  

کارشناسان محل کار به CNBC گفته‌اند که تسلط بر هنر حل تعارض با نشان دادن قدردانی از کسی، گوش دادن فعالانه به او و تاکید بر اینکه می‌خواهید مشکل را با هم حل کنید شروع می شود.  

رینولدز به شوخی گفت: ”هنوز جا برای خنجر زدن به کسی و سپس چشیدن طعم خون دشمنان وجود دارد. ” ″اما هرگز به اندازه تلاش برای درک کسی موثر نخواهد بود. ”

منبع

مطالب مرتبط