خانه » شب یلدا / پیام مدیرعامل

شب یلدا / پیام مدیرعامل

همکاران عزیزم

شاید امسال با وجود همه سختی‌ها معنای کنار هم بودنِ شب یلدا را حتی در کنج تنهایی‌ها بیشتر احساس کنیم. امشب در کنار هم باشیم. از دور و نزدیک دلها را به هم نزدیک کنیم. شب یلدا برای در کنار هم بودن و به فکر هم بودن است. شب یلدا پایان تاریکی و جشن انقلاب زمستانی است. از فردا روزها بلندتر و شبها کوتاه‌ترند. همین مفهوم می‌تواند برای ما راهگشا باشد.

امشب در این جشن باستانی بیشترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم تمرین باهم بودن و به فکر هم بودن است. چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم که بیشتر باهم‌ و در کنار هم‌ باشیم و این را حس کنیم. اگر یک حس سازنده، یک فکر سازنده دارم برای خودم، برای منزلم، برای محله‌ام، برای منطقه‌ام، برای شهرم، برای کشورم و برای این جهان، به هر شکلی که در من تجلی کرده، اگر غم است، اگر خشم است، اگر بهت است، اگر شادی است، اگر ترس است، اگر سرخوشی است و اگر به هر شکل دیگری درآمده است، چگونه می‌توانم این را به یک حسِ مثبتِ در کنار هم بودن تبدیل کنم. همه می‌دانیم یک دست صدا ندارد.

امشب اول از همه به خودمان فکر کنیم، مسیر رسیدن به فکر و اقدام جمعی از خود ما آغاز می‌شود. دکمه انسانیت افراد را پیدا کنیم و به آن وصل شویم. نوروز نزدیک است.

شب یلدا، آغاز انقلاب زمستانی و تولد خورشید خجسته باد

به امید دیدارتان
میرمیثم مصطفوی

مطالب مرتبط
روز خلاقیت و نوآوری
مناسبت‌ها

روز جهانی خلاقیت و نوآوری

  در روز جهانی خلاقیت و نوآوری از جهانیان دعوت می‌شود تا این ایده را بپذیرند که نوآوری برای استفاده از پتانسیل‌ها ضروری است.   خلاقیت و نوآوری در حل

ادامه مطلب »