خانه » چگونه از تغییرات پیش آمده در صنعت انرژی بهره ببریم؟

چگونه از تغییرات پیش آمده در صنعت انرژی بهره ببریم؟

مری پاول ابتدا به عنوان مدیر عامل Green Mountain Power که در زمینه انرژی بادی و خورشیدی تخصص دارد و اکنون به عنوان مدیر عامل Sunrun ، ارائه‌دهنده پنل‌های خورشیدی و شارژ EV شرکت فورد موتور، برای مقیاس‌پذیر کردن انرژی‌های تجدیدپذیر، بیش از ۲۰ سال کار کرده است.

در حال حاضر کسب و کار انرژی با چه مشکلاتی مواجه است؟

شبکه ما برای بدترین سناریو ساخته شده است – زمانی که مصرف به اوج خود در یک دهه می‌رسد.  بنابراین از نظر اقتصادی ناکارآمد است: ما باید بیش از نیاز خود برق تولید کنیم و حدود ۶۰ درصد از آن انرژی را با هدر دادن از دست بدهیم.

چگونه کارآفرینان می‌توانند این مشکل را برطرف کنند؟

از آنجایی که ساختمان‌های بیشتری به جای مصرف‌کنندگان خالص به تولیدکننده انرژی تبدیل می‌شوند، به یک راه‌حل نرم‌افزاری مقیاس‌پذیر برای مدیریت نحوه جریان انرژی در سراسر شبکه نیاز خواهیم داشت.  ما همچنین به باتری مقیاس‌پذیر و فناوری ذخیره‌سازی برای کاهش فشار در ساعات اوج مصرف نیاز داریم.

ساختمان‌ها چگونه به مولد انرژی تبدیل خواهند شد؟

با تصویب قانون کاهش تورم، ۳۷۰ میلیارد دلار برای ایجاد فناوری سبز در ۱۰ سال آینده صرف می‌شود.  این بدان معناست که مصرف کنندگان بیشتری از وسایل نقلیه الکتریکی استفاده می‌کنند و خانه‌های خود را ارتقا می‌دهند تا بتوانند انرژی خود را تولید، استفاده، بفروشند و ذخیره کنند.

چه اتفاقی برای تامین‌کنندگان سوخت‌های فسیلی می‌افتد که انرژی‌های تجدیدپذیر قدرت را در دست بگیرند؟

نفت و گاز فردا به جایی نمی‌رسد، اما رهبران صنعت می‌دانند که آینده از آن انرژی‌های تجدیدپذیر است.  به همین دلیل است که می‌بینید بسیاری از سوخت‌های زیستی، هیدروژن و گاز طبیعی تجدیدپذیر متکی هستند.  بسیاری از بازیگران بزرگ، مانند بریتیش پترولیوم و شل، در حال توسعه استراتژی‌های خود برای گنجاندن باد و خورشید هستند.

کارآفرینان چگونه باید به ارائه فناوری‌های انرژی جدید به بازار برخورد کنند؟

در سال ۲۰۰۰، من رفتم و چند کارآفرین را دیدم که دستگاهی به اندازه یک واحد تهویه مطبوع ساخته بودند که می‌توانست کل خانه را با انرژی مغناطیسی اداره کند.  من یک مهندس Con Edison را با خودم بردم تا نگاهش کند.  من می‌گویم «آیا کار می‌کند؟»  او می‌گوید، «بله، کار می‌کند – فقط از نظر تجاری مقیاس‌پذیر نیست.»  او فکر نمی‌کرد که دستگاه بتواند برای مدت طولانی کار کند.  بنابراین هر چیزی ممکن است – سوال مهمی که باید پرسید همیشه این است که «آیا مقیاس‌پذیر است؟»

منبع

مطالب مرتبط