خانه » نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان iBBi

نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان iBBi

نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان iBBi با هدف توسعه ارتباط بین اهالی صنعت ساختمان با حضور ۴۷ مجموعه فعال در این حوزه ۲۲ الی ۲۴ آذر ماه در محل اجلاس سران برگزار شد. در این رویداد صنایع لوکس ساختمانی طی سه روز آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید سازندگان و معماران این صنعت قرار دادند.

این نمایشگاه با رویکرد توسعه ارتباطات بین سازندگان و معماران و صنایع تولید کننده انواع متریال ساختمانی در حالی نهمین دوره خود را تجربه کرد  که با استقبال اهالی این صنعت مواجه شد.در شرایطی که صنعت ساختمان نیز همچون سایر صنایع با چالش های متعددی در زمینه های مختلف تولید، ساخت و فروش پروژه ها دست و پنجه نرم می کند، حضور برندهای مطرح و استقبال بازدیدکنندگان از این نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان iBBi نشانگر جایگاه ویژه این رویداد در بین فعالان صنعت ساختمان است.

این رویداد در فضایی با مساحت تقریبی ۱۴۰۰ متر مربع در حالی برگزار شد که با توجه به شرایط حاکم بر فضای کسب و کارها و محدودیت های موجود رسانه ای فرصتی ویژه برای برندهای مطرح ساختمانی به شمار می آمد تا از این طریق ارتباط با بازار هدف خود را حفظ و در مسیر توسعه آن گام بردارند.

همزمان با برگزاری نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان iBBi ، اولین مراسم جایزه بزرگ “ساخت مان” نیز با حضور برندها و شرکت های مشاور و تولیدکننده مطرح صنعت در تاریخ ۲۲ آذر در سالن اجلاس سران برگزار شد. جایزه بزرگ ساخت مان رویدادی است که با رویکرد ارتقا سطح دانش و عملکرد سازندگان، معماران و صنایع ساختمانی و معرفی برترین های حوزه های مختلف مرتبط با صنعت ساختمان و طی یک پروسه ارزیابی علمی و رای گیری از سوی اعضای آکادمی “ساخت مان” که همگی از بزرگان صنعت ساختمان هستند، برگزار می شود.

در اولین دوره این رویداد از ۱۰ برگزیده در قالب معمار، شرکت های ساختمانی و صنایع مرتبط که بیشترین میزان آرای کسب شده از فعالان ساختمانی را به خود اختصاص داده اند، طی مراسمی باشکوه تجلیل به عمل آمد و تندیس برترین های هر بخش به برگزیدگان آن اهدا شد.

مطالب مرتبط